2009-11-17

Tjaffs!

Minna tjaffsar med mej om at jag inte uppdaterat på länge! Jag är fantasilös, så det här är vad ni får tills jag hittar mer inspiraion!


Exakt ålder? Inte fan vet jag. 21 någonting, någonting!
Var bor du? Brunnsäng, Södertälje
Bor tillsammans med? Tomas 'duktig-kille' Karlsson
När tog du studenten? 8 Juni -2007
Något jobb? Sommarjobb på Scania från 2005-2007. Från 2007-(FORTFARANDE) Personlig assistent hos Södertälje Assistans AB.
Pussat någon idag? Tomasbaby!
Vad har du ätit idag? Täljewurst(!!) med makaroner och massa paprika!
Dagens smink? Inte än. Börjar inte jobba förrän 14.30 fan!
Dagens roligaste? Att jag inte åkt till jobbet än och denna artikel med extremt nyhetsvärde!
Har du många vänner? Mina vänner kan jag räkna på 1, kanske 2, händer. Bekanta har jag däremot i överflöd. Ibland rensar jag också.
Hur många har du kysst? Riksjävlalol. När jag var fjortis var jag även slampa. Nuff said.
Har du pojk-/flickvän? Jajamänsan. En sådan cool statuspryl man kan kalla sambo tillochmed!
Vem pratade du med i telefon senast? Kerstin from the office!

SENASTE..
..personen du kysste? Tomas 'duktig-kille' Karlsson
..gången du spydde? 27e oktober, i think. Och om inte det räknas så var det nog på Ryssfesten.
..gången du grät? Förra veckan någongång.
..pizzan du åt? Ehrrm. En slize cappricosa, en slize Cacciatore m. paprika och 2 slize Hawaii.
..gången du var i Göteborg? cirkus 1 månad sedan.
..gången du var i Stockholm? Måste ha varit förra veckan när jag mötte upp Tomas efter hans work.
..gången du var full? Måndags. Förra veckan. Tror jag.
..personen som såg dig gråta? Tomasbaby.

VEM..
..vill du kyssa nu? En sibirisk Tiger. (Nej, Tomas får duga.)
..vill du sova bredvid inatt? Tomas.
..ska du träffa imorgon? Antagligen Tomas. Och Rebecca på jobbet.
..sjöng du senast för? Mej själv. Eller Tomas.
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Tomas. Toma, Tomas, Tomas. Det börjar bli tjatigt nu.
..förtjänar att dö? Vladimir Putin, kanske. Han verkar inte vara en snäll kille.

VAD..
..vill du helst göra nu? Kissa.
..vill du ha nu? Körkort, pengar, nyrenoverad lägenhet, bättre tv-program, kateter, hembiträde... osv.
..längtar du till? Torsdag. Då är jag ledig.
..är det bästa som hänt dig? Jag skulle vilja säga Tomas. För han är jävligt bra. Men det låter så klyschigt. Jag säger Oboj istället.


ADJÖSS!

2 kommentarer:

  1. mohaha jag är oxå ledig i morgon (A)

    SvaraRadera
  2. Mähh!!!! Du kan ju inte bara give me hopp å göra mig addicted å sen skita i å skriva nåmera.. Shame on you med fingrarna på bordet å jag ska slå med linjal! Dags för en update, vart annars ska jag få mina små lyckoskratt ifrån om inte från din knasiga blogg???? Puss on you från Minna

    SvaraRadera