2009-10-06

Sentimentalt

Är det här platsen jag kan finna ro
Lägga ner mitt huvud och våga känna tro
Är det här tiden jag väntat på
Säg att jag har fel - Så ska jag gå


Älskling låt dig inte luras av mitt självsäkra sätt
Jag är bara en rädd man som försöker göra rätt


Är det här platsen där man får en ny chans
Det har varit en lång väg för att komma fram
Är det här året då allting vänder
Steg för steg, en dag i sänder


Det finns inga mirakel var det nå’n som sa till mig
Men du och jag kan göra ett (Här i dag, Du och jag)
(Du och jag) Du och jag, du och jag. Här i dag
Du och jag.


Är det här platsen där tårar kommer,
från alla förlorade år som gick bort
Är det här platsen där själen läker
Säg att det är så, säg att det är så
Säg att det är så


Älskling låt dig inte luras av mitt självsäkra sätt
Jag är bara en ensam man som försöker göra rätt


Är det här platsen? Kom, säg att det är så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar