2009-10-10

IQ är ett måste för ett uttalande..

Kissie skriver;
"Riksdagsmannen Fredrick Federley vill skrota sexköpslagen",

varför inte..?
Klart man ska få prostutiera sig om man vill, jag är ju moderat och vill att folk ska jobba för sina pengar istället för att leva på oss hedliga medborgare som jobbar och betalar skatt..? Såna männsikor är så äckliga och kan dra från detta land enligt mig! =)

Det är ju så jobbigt att läsa det här, för jag skäms verkligen i hela kroppen å hennes vägnar. Ståpäls i nacken och det ilar i tänderna och hela faderittan.

Hon är moderat. För att hon tycker att man ska jobba och betala skatt och vara en HEDERLIG medborgare, haha. Kul brud. Om en moderat fick bestämma skulle vi antagligen inte ha någon skatt alls... Hon roar mej.
Men inte när hon hackar ner på bidragstagare och i samma stycke som hon nämner 'hederlig medborgare' hyllar prostitution som ett acceptabelt yrke. Begreppet 'hederlig' borde damen slå upp - big time.

I övrigt så undrar jag om hon kommer att fortsätta vara moderat när kassan sinar och läsarna hittar annat att pyssla med eller någon annans blogg att läsa? Jag tror, på största allvar, att hon kommer springa till pappsen och gråta och i nästa andetag hävda att hon kanske är lite sosse iaf.

Blondinbella har åtminstone bokprojekt, PR-jobb, entreprenörskap, föreläsningar och en web-butik som hon kan leva på om inte bloggen går som den ska om några år.

Men Vad har lilla fröken Kissie när hennes image blir 'yesterdays-news'? Hon kommer komma över till den goda sidan. Jag är övertygad.

Och den dagen kommer vara en skammens dag att kalla sej socialdemokrat.







2 kommentarer: