2009-10-05

Internetstrejk??

Jag har kommit fram till att sambolivet ger mej extrem distans till internet, till datorn i största allmänhet, faktiskt.
Inte för att jag och Tomas faktiskt gör saker tillsammans, för visst gör vi det men långt ifrån HELA TIDEN. Tomas har ju faktiskt fått ett d0tarum här hemma. Han gillar det rummet. Han springer emellan soffan och sitt rum mest hela tiden, till och med när vi ligger i sängen och myser springer han emellan..

Medans jag bara ORKAR inte sätta mej vid datorn och kolla fejsan eller mejlen eller blogga eller göra nåt annat totalt oviktigt på internet. Jag bara orkar inte. Jag vill inte. Jag sitter helldre i sängen framför tvn och tittar på när Tomas motionerar fram och tillbaka.

Så förlåt för kass uppdatering. Nu är vardagen tillbaka. Så kanske blir det bättre.. om inte annat så kommer nog några natt-inlägg upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar