2009-09-27

Telefonräkning

Det slog mej precis att nu när jag och Tomas flyttar ihop kommer en viss räkning krympa avsevärt. Telefonräkningen. Vi har pratat med varandra MINST två ggr/dag sedan vi träffades i början av Mars i år. Det är nästan sju månader nu. Minst två telefonsamtal vareviga dag och en massa sketans sms och mms på det.
Om vi inte båda hade haft 3 hade jag antagligen behövr begära personlig konkurs vid det här laget. Som tur är så är det inte aktuellt.

Men trots mitt förmånliga abonnemang så har telefonräkningen inte varit min bästa kompis de här månaderna. Den har varit liiiiiiite för hög för min smak.

Men nu. Nu kommer det nog fanimej synas i plånboken att jag inte behöver ringa honom varje dag. För nu kommer han ju vara alldeles tätt inpå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar